Laatulupaus

Liikennepalveluja koskeva laatulupaus

Liikenneluvan haltijan tai liikenneluvan haltijoiden yhteenliittymän on määriteltävä tarjoamiensa liikennepalvelujen laatu (liikennepalveluja koskeva laatulupaus). Liikenneluvan haltijan on valvottava liikennepalveluja koskevan laatulupauksensa toteutumista.

 1. Tarjottavat liikennepalvelut
Kari Väisänen Ky (Autoyhtiöt K. Väisänen Ky) tarjoaa aikataulunmukaista henkilöliikenteen reittikuljetusta, koulu- ja tilausajopalveluja ja ostoliikennepalveluja. Lisäksi suunnittelemme sekä toteutamme valmismatkoja kotimaassa ja ulkomaille. Kuluttajaviraston ylläpitämän valmismatkarekisterin tunnuksemme on 3165/00/MjMv.

2. Reittiliikennepalvelut

Liikennöimme tällä hetkellä välillä Valkeala kk - Vuohijärvi - Valkeala kk - Uusi-Mauno - Kääpälä - Kouvola - Voikkaa - Jaala. Aikatauluista tiedotamme Matkahuollon toimittamassa Kouvolan seudun aikatauluvihkossa ja Matkahuollon tuottaman sähköisen aikatauluhakupalvelun kautta.

3. Palveluista sekä niiden muutoksista ja peruutuksista tiedottaminen
Ilmoitamme palveluistamme paikallisissa sanomalehdissä, nettisivustollamme www.autoyhtiotkvaisanen.fi ja autoissa jaettavissa esitemateriaaleissa. Mahdollisista muutoksista tai peruutuksista ilmoitamme puhelimitse suoraan varauksen tehneille asiakkaillemme tai heitä edustaville tahoille. Yleisistä muutoksista tiedotamme nettisivustollamme tai asiakkaille kirjepostitse/sähköpostitse jaettavilla tiedotteilla.

4. Matkaliput ja niiden hinnat
Maksuiksi reittiliikenteessä käyvät kaikki Oy Matkahuolto Ab:n myymät liput, joiden hintatiedot on saatavissa osoitteesta www.matkahuolto.fi.

5. Ammattitaitoinen henkilökunta
Kuljettajamme ovat kokeneita asiakaspalvelijoita ja osaavat huomioida kuljetuksissa myös erityisryhmät. Lisäksi kuljettajamme ovat mukana EU:n ammattipätevyysdirektiivin mukaisissa koulutuksissa. Kuljettajamme osaavat huomioida myös erilaiset turvallisuusnäkökulmat mm. koululaiskuljetuksissa.

6. Käytössä olevat ajoneuvot
Kuusi 10-54 paikkaista linja-autoa, joista kaikki on varustettu istuinpaikkakohtaisilla turvavöillä ja tällä hetkellä viidessä on alkolukot. Isoissa linja-autoissa on lisäksi wc:t, dvd-, video- ja ilmastointilaitteet. Asiakas voi tarvittaessa yhdistää oma läppärinsä näkymään auton näyttöruuduilla.
Huollamme ja kunnostamme autojamme säännöllisesti sekä siivoamme ne jokaisen käytön jälkeen. Lisäksi aika ajoin toteutamme suursiivoukset lattianvahauksineen ja penkkien sekä verhojen pesuineen.

7. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
Suurin osa asiakaspalautteesta tulee yleensä suoraan kuljettajille, toimistohenkilöstöllemme tai yrityksen sähköpostiin. Lisäksi nettisivustollamme on yhteydenotto/palautelomake. Asiakaskyselyitä suoritetaan joskus myös paperilomakkeella pitkäkestoisimpien matkojen aikana (esim. Lapin matkat). Otamme mielellämme asiakkailtamme ehdotuksia matkakohteista, jotta voisimme palvella heitä entistä paremmin tarjoamalla oikeantyyppisiä matkaelämyksiä.

8. Reklamaatiot
Toivomme asiakkaidemme ilmoittavan välittömästi liikennöintiämme tai muuta toimintaamme koskevista ongelmatilanteista, jotta voimme reagoida pikaisesti ja korvata mahdollisen aiheuttamamme vahingon.

Toivomme asiakkaillemme miellyttävää

ja turvallista matkaa.